از برگزاری جشن های مجازی تا راه اندازی کاروان شادی در هفته وحدت 

از برگزاری جشن های مجازی تا راه اندازی کاروان شادی در هفته وحدت 

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: با توجه به وضعیتی که ویروس کرونا در جنوب کرمان به وجود آورده است، ویژه برنامه های فرهنگی و جشن های هفته وحدت حول فضای مجازی برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: با توجه به وضعیتی که ویروس کرونا در جنوب کرمان به وجود آورده است، ویژه برنامه های فرهنگی و جشن های هفته وحدت حول فضای مجازی برگزار شد.








مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: البته تعداد اندکی از کانون ها نیز بسته به شرایط موجود در مناطق خود اقدام به برگزاری جشن در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی کردند و از برنامه های این جشن ها می توان به سخنرانی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه های فرهنگی اشاره کرد.





 

 




وی بیان کرد: تعدادی از کانون ها نیز مسابقه های مجازی کتابخوانی، نقاشی، دلنوشته و پویش # من محمد را دوست دارم، راه اندازی کردند.












خوبی زاده اظهار کرد: در آستانه آغاز هفته وحدت به همت بچه های مسجدی کانون ها، مساجد و محله ها آذین بندی شده و از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نبود بنابراین تعدادی قابل توجهی از کانون های مساجد جنوب کرمان، کمک مومنانه به نیازمندان را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.












مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم بسته های معیشتی تهیه شده و این بسته ها در قالب طرح اطعام نبوی در بین نیازمندان توزیع شد.












وی ابراز کرد: تعدادی از کانون ها طرح توزیع گوشت قربانی و همچنین طرح توزیع نان رایگان در قالب طرح نان مهربانی را اجرا کردند.












خوبی زاده عنوان کرد: علاوه بر این نیز تعدادی از کانون ها با جلب کمک های خیرین و مردم  برای زوج های جوان بی بضاعت جشن ازدواج آسان برگزار کرده و کمک جهیزیه نیز به آنها اعطا کردند.













مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در بزرگداشت هفته وحدت، راه اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع ماسک بود و همچنین به همت بچه های مسجدی اقلام فرهنگی و نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.











وی در خاتمه یادآور شد: از دیگر برنامه های کانون ها بسته به شرایط محله ها، راه اندازی کاروان شادی است و از فعالیت های این کاروان، مولودی خوانی و پشت نویسی ماشین ها با جملات زیبایی در خصوص هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بود.

پایان پیام/ 586